Kundeskjema

Svarene du fyller ut nedenfor skal gi oss den informasjonen vi trenger for å sette opp en plan som er som tar hensyn til ditt utgangspunkt, din hverdag og dine preferanser, og som samtidig vil ta deg mot målsetningene dine på best mulig vis. Det er viktig at du er realistisk og gir ærlige svar.

Ny coachingkunde

Målsetning

Gi en kort og konkret beskrivelse av hva du ønsket å oppnå gjennom coachingen. Hvis du har målsetninger innenfor økt kondisjon er det viktig at du noterer det også. Få med eventuelle deadlines.

Motivasjonskilde

For at coachen din skal kunne sette seg best mulig inn i hva de vil bety for deg å nå målene dine og hvilke ytre motivasjonskilder du har, kan du gjerne skrive noen ord om hvorfor du ønsker å nå målene du har satt deg.

Generelle spørsmål

Velg alternativ.

Trening

Hvis du har trent styrke det siste året: Gi oss et bilde av din nåværende styrke ved å skrive ned ca hvor mange kg du klarer 5 repetisjoner med i følgende øvelser:
Har du noen skader, plager eller medisinske tilstander vi må ta hensyn til i treningsprogrammet ditt?
Få gjerne med eventuelle råd fra lege, fysioterapeut, kiropraktor dersom du har vært rådført deg med helsepersonell ang tilstanden.
Hvor mange dager i uka er det ønskelig og realistisk for deg å trene?
2 styrkeøkter vil være et absolutt minimum, og 3 er for de fleste nok til å oppnå betydelige resultater.

Matvarer

Nedenfor ser du typiske matvarer vi bruker i planene våre. Kryss av om det er noe av dette du IKKE liker / IKKE tåler eller av annen grunn IKKE vil ha med i planen din.

NB: Kesamvarianter brukes i eksempelvis pannekakerører eller kombineres med bær / frukt og / eller müsli - de trenger ikke spises alene. Proteinpulver kan brukes i oppskrifter som smoothies, pannekaker etc eller komplementere et ellers proteinfattig måltid i form av shake. Det gir dermed mange flere variasjonsmuligheter enn om vi kun bruker kjøtt / fisk og meieriprodukter som proteinkilder på planen din.